miércoles, 7 de octubre de 2009

Què he aprés?


La realització d'aquest blog m'ha resultat senzilla, tot i que m'ha ocupat prou temps pensar títol i fotografia que tingueren alguna cosa a dir i explicaren una mica de la meua personalitat.
Sincerament no se si he comprés el que fa interessant a un blog, però pel que he vist em sembla que l'enriquiment multimèdia i interactiu com la utilització de vídeos etc. Així intentare aconseguir una similitut amb els blogs premiats.


Aplicat a l'ambit de l'educació em pareix interessant aquesta eina per tal d'apropar l'alumnat al món digital i fer-los partíceps de la xarxa virtual, a més també és útil per a que les families se n'adonen del que fan els xiquets a l'escola. Però el que em pareix més rellevant és utilitar-lo com a mitjà d'expressió lliure de manipulacions i sobretot com un lloc on qualsevol pot dir el que pensa, un lloc on els nens poden escriure o publicar qualsevol opinió sense estar censurats per aquesta condició d'infans la qual cosa ocorre amb freqüència a la vida real.

No hay comentarios:

Publicar un comentario